هنــــر تجســمی

مطالب و آثار هنــــری

هنــــر تجســمی

مطالب و آثار هنــــری

نیاز

      بار الها 

می هراسم که اگر به همین منوال پیش رود، دیگر شعله های عشق تو در وجود من، هر روز بی فروغ و بی فروغ تر گردد.

تا آنجا که دیگر نه اشتیاقی برای پرواز داشته باشم و نه امیدی به رهایی !


پس ای مهربان ترین

مرا از این تکرار،از این یکنواختی که همه روزهای مرا فرا گرفته است رهایی ده !


خداوندا

به من اشتیاقی ده تا دوباره چشمانم قادر به دیدن شکوه تو در زیبایی گل ها باشد.


معبودا

به من اشتیاقی ده که دوباره بتوانم صدای مناجات تو را از زبان چکاوک ها بشنوم


خدایا

به من عشقی ده که روز به روز به تو نزدیک تر گردم


الهی آمین  



یا رب دل پاک و جان آگاهم ده                            آه شب و گریه سحرگاهم ده


در راه خود اول ز خودم بیخود کن           بیخود چو شدم ز خود به خود راهم ده

نظرات 1 + ارسال نظر
کریمی جمعه 14 مرداد 1390 ساعت 12:10 ق.ظ

برفها کم کم آب میشود شب ذره ذره آفتاب میشود و دعای هرکسی رفته رفته توی راه مستجاب میشود.با یک کلیک اشتباه وارد وب شما شدم میخواستم برگردم که این نوشته ومناجات زیباتون نذاشت دیدم ناله دل من از زبون شما جاری شده.از خدا تو این ماه حول حالنا رومیطلبم حتی اگر باندازه ذره کوچکی باشدمیان دو انگشت سبابه واشاره.التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد